V náporu velice úspěšných kampaní se častokrát může stát, že ty menší zapadnou, případně se o nich zase tolik neví. To je případ druhého projektu docela mladého studia Chestnut Tree Games, vedeného Justinem Korthofem, vývojářem digitálních her s více než 15 lety zkušenosti. Atomic Kaiju jednoduše neboří rekordy ani neláká armádu zájemců, ale stále se jich našlo dostatek, aby se v aktuální kampani zvládla zafinancovat (vybralo se zatím necelých 250 tisíc korun).
Titul chce hráče nalákat především svou premisou, s níž útočí na příznivce přerostlých monster zvaných kaidžu, do nichž patří i třeba legendární Godzilla. Ve zhruba půlhodinovém duelu se oba hráči snaží porazit tohoto druhého tím, že mu zničí jeho město a všech 75 životů srazí až na nulovou hodnotu.
Zvládnutí tohoto úkolu umožňují jednotlivé karty vašeho balíčku, jenž si v průběhu partie rozšiřujete o nové utrácením vědeckých a materiálních zdrojů. Tím posilujete svou vojenskou sílu, rozšiřujete své lokace, přispíváte výzkumu a využíváte mutace ve svůj prospěch.
A jakmile budete mít dost zdrojů, můžete nechat vyklubat jednu z osmi legendárních potvor. Jenom tedy při svém pokroku musíte být obezřetní, jelikož příliš atomového výzkumu vám balíček zahltí toxickým odpadem s nepříjemnými postiženími.
Jak sám Korthof v kampani tvrdí, tak hra Atomic Kaiju je už v podstatě hotová a kampaň funguje jen jako prostředek k tomu, aby se povedlo vybrat dostatečné množství peněz na produkci, stejně jako aby si vyzkoušel zájem hráčů. Znamená to, že hra dorazí už někdy v průběhu června, a to ve třech možných podobách.
Ta nejlevnější za 240 korun nabízí print and play verzi, kterou si doma jednoduše vytisknete a přitom nemusíte platit dopravu. Fyzická varianta stojí dvojnásobek a za 700 korun můžete kromě hry dostat ještě exkluzivní nášivku a herní podložku pro rychlejší přípravu jednotlivých partií. Všechny verze mají nárok na bonusové cíle, do nichž zatím patří 16 dodatečných karet.
V případě fyzických verzí samozřejmě musíte počítat ještě s platbou za dopravu, která se má pohybovat od 350 do 450 korun. A i když se v kampani tato informace nenachází, je velice pravděpodobné, že též bude potřeba zaplatit daň.