Není tomu dávno, co se Gamefound pyšnil tím, že se stal největší deskoherní crowdfundingovou platformou pro rok 2024. Jedná se o milník, který společnost posunul zase o krok blíže tomu, aby mohla dominovat na celé scéně se stolní zábavou. Aby však mohla podporovatelům i autorům nabídnout pohodlný zážitek, nadále se rozšiřuje a vylepšuje. Jedním z takových vylepšení se teď v lednu stal nástroj zvaný Adfound.
Jeho úkol je zpříjemnění života hlavně tvůrcům, jelikož se dle autorů jedná o „elitní“ marketingový nástroj, jenž mohou používat v podstatě všichni, nehledě na zkušenosti. Dle prohlášení má nabídnout skvělý marketingový výkon za zlomek ceny oproti konkurenci. Zároveň nabízí hned několik bonusů, které jeho používaní udělají příjemnější.
Mezi výhody se řadí třeba to, že není vyžadovaný účet u společnosti Meta, přestože nástroj nabízí přímé propojení mezi Gamefoundem a Metou. Zároveň má autor 100% kontrolu svého budgetu, u něhož je navíc v pořádku, že není veliký, protože se firma rozhodla oprostit od dodatečných poplatků. Adfound rovněž automaticky upravuje kampaně, aby se dosáhlo lepších výsledků, které lze sledovat živě s možností provedení změny.
Jednou z hlavních otázek je pak logicky cena. Za využití nástroje zaplatíte 5 % z prostředků získaných díky zmíněnému nástroji, přičemž za reklamní kampaně ve fázi „Upcoming“ se zatím nic neúčtuje. Firma zvolila tuto cestu především kvůli transparentnosti a sladění cílů, které znamenají, že oni získají peníze, pokud vy získáte peníze.
Zakladatel platformy Marcin Świerkot proto věří, že nástroj bude skvělým pomocníkem pro tvůrce všech velikostí. Zároveň ale dodává, že jeho využití neznamená automatický úspěch. I nadále musíte mít dobře vymyšlenou kampaň a skvělý produkt. Nicméně pokud tohle všechno máte, měl by být Adfound skvělou možností, která o něco málo zjednoduší život tvůrců. Świerkot zároveň jedním dechem dodává, že nástroj je stále na začátku, proto lze očekávat jeho postupné zlepšení, včetně přidání dalších marketingových kanálů.
Firma si je každopádně tak jistá svou novinkou, že do konce února nabízí omezenou nabídku. Pokud získáte k vámi vytvořenému náčrtu kampaně 1 000 sledujících, dají vám kredit v hodnotě 400 eur, jež můžete využít na marketingové účely. Bez poplatků a dalších „ale“.