Studio Triton Noir si už kdysi dávno udělalo dobré jméno hrou V-Commandos inspirovanou počítačovou taktickou hrou Commandos, která se později radši přejmenovala na V-Sabotage. Ale ještě o fous lepší jméno si zajistila podobně laděnou hrou Assassin's Creed: Brotherhood of Venice, z níž se vyklubala velice povedená kampaňovka v kulisách známé videohry.
Nyní, je tým připravený začít celý svět lákat na svůj další projekt. Jmenuje se Gods Heist a byť je na první pohled podobný předešlé tvorbě studia, tak ve skutečnosti bude značně odlišný.
Příběhově se ocitáme ve fantasy světě, v němž kdysi žili lidé a bozi ve vzájemném souladu. Jednou se ale lidé probudili do dne, kdy po bozích zůstaly jen památky. Jednou takovou je i opuštěná Svatyně bohů vedle města Astarion. Tedy téměř opuštěná, protože se to v ní hemží věrnými přisluhovači bohů – Drakonidy.
Hráči jsou chamtivými nájezdníky, kteří ve svatyni vidí příležitost ke královskému zbohatnutí. Proto neváháte a vydáváte se do nebezpečných spletitých útrob. Hra se bude skládat z jednotlivých expedic (ještě není jasné, zda budou propojené do jedné kampaně), které vám vždy nadiktují, jak má vypadat mapa tvořená čtvercovými díly.
Ty se na stůl pokládají skrytě, takže předem nevíte, co přesně na vás čeká, ale máte jako skupina mít informaci alespoň o typu terénu. Tvůrci zatím ukázali jen jeden mapový díl a nastřelili, jak se ve hře budete pohybovat – čímž se zároveň Gods Heist velmi liší od předešlých titulů studia.
Tentokrát se totiž přesouváte po čarách mezi čtvercovými políčky, z nichž každé pojme jen jednu figurku. A podobně jako ve hře ISS Vanguard je tento pohyb občas podmíněný zkouškou, kdy vám na kostce musí padnout požadované číslo (a vybavení vám pomůže ho dosáhnout).
Když se vám to nepovede, můžete se například zranit, pokud šlo třeba o šplh přes vysokou zeď, případně se můžete odhalit svým nepřátelům, když jste při opouštění houští neopatrní (tedy ve hře bude svým způsobem fungovat jistá forma stealthu, který je pro hry studia ikonický).
Na destičkách jsou rovněž místa, kde otevřete truhlu a najdete nové vybavení, mince, možná se vyléčíte či najdete tajný průchod, přičemž všechny tajné průchody na mapě jsou vzájemně propojené a fungují tak jako rychlé přesuny na velké vzdálenosti.
Nakonec jsou na políčkách ještě místa, na nichž se objevují zmínění nepřátelští Drakonidé, kteří se rovněž pohybují po plánu a zatápějí hráčům. Dále víme ještě tolik, že Gods Heist bude pro 1 až 4 hráče od 10 let na 90 minut a na další informace jako třeba datum vydání si ještě musíme počkat. Tvůrci ostatně ještě nejsou rozhodnutí ani v oblasti toho, zda využijí crowdfunding a na jaké platformě.