Studio Mindclash Games v minulém roce dalo světu hru Voidfall od Dávida Turcziho a Nigela Buckleho, která se rychle vyšvihla mezi nejlépe hodnocené deskovky vůbec. Skvěle se trefila do vkusu náročných hráčů, kteří si libují ve vesmírných 4X strategiích a eurovkách.
Hra se mohla pochlubit silnou interakcí mezi hráči, náročnými volbami, správou zdrojů či faktem, že byla koncipovaná jako kompetitivní zápolení, ale také kooperativní či sólové snažení proti společné hrozbě.
Na její úspěch se časem pokusí navázat nová hra od stejného studia nazvaná Revenant, která je zasazená do stejného vesmíru, sužovaného entitou Voidborn. Zatímco vizuální stránku má stále na starosti talentovaný Ian O’Toole, tak návrh si vzal na triko Allan Kirkeby, relativní nováček na poli vývoje deskovek.
Revenant je samostatná hra pro 1 až 4 hráče, jejichž společným úkolem bude uchránit titulní vesmírný koráb před zničením, jelikož na své palubě převáží veškerá existující data a záznamy. Nicméně to neznamená, že by hráči vyloženě kooperovali – jakožto admirálové se snaží nejvíc zalíbit nejrůznějším frakcím a vydobýt si tak nejlepší místo ve flotile.
Z herního hlediska tak půjde o kompetitivní worker placement s proměnlivou loajalitou, v němž plníte lodě svou posádkou, čímž získáváte vliv u frakcí, bojujete s nepřáteli, prozkoumáváte planety, vylepšujete lodě a mnoho dalšího.
Hra Revenant se po vizuální stránce představuje zatím jen obálkou a nevíme tak, jak bude vypadat na stole. Dozvědět bychom se to ale měli poměrně brzy, jelikož 19. listopadu se na Kickstarteru rozeběhne její crowdfundingová kampaň.