Vypadá to, že REXhry si s vydavatelstvím Bad Comet rozumí. Po úspěšném vydání Divoká Amazonie a blížícím se worker placementu Podivuhodná stvoření chystají českou verzi podmořského Shallow Sea.
Projekt jste mohli původně zaznamenat minulý rok na Kickstarteru, kde se úspěšně zafinacoval a vybral zhruba 3,3 miliónů korun. Autorem je jihokorejský designér Yeom Cheolwoong, který stojí i za zmíněnými Podivuhodnými stvoření. Ostatně od tohoto projektu se vrací v podstatě celý tým, jelikož ilustrátorkou je opět Sophia Kang.
Díky jejich snaze se podíváte do pulzujících hlubin inspirovaných dechberoucími krásami Velkého bariérového útesu. Zde si vytvoříte vlastní živoucí oceán skrze strategické uspořádání dílků mořských živočichů, barevných ryb a korálů, abyste na konci sezení měli největší množství bodů.
Unikátností hry je svěží pojetí vícevrstvého puzzle systému, kde se mohou dílky aktivovat, deaktivovat a pohybovat, čímž vznikají zajímavé a proměňující kombinace. Zároveň se těmito systémy daří udržet hráčovu pozornost a skrze dilemata ho nutí k přemýšlení.
Herní doba nepatří k nejdelším. Většinou platí, že máte hotovo do 45 minut. Kromě klasického herního režimu až pro 4 hráče v krabici najdete i sólovou variantu. Datum vydání ani český název Shallow Sea zatím nejsou potvrzené. To samé platí pro cenu.