Spící bohové talentovaného designéra a ilustrátora Ryana Laukata mají svou velice oddanou základnu fanoušků, která si plnými doušky užívá kooperativní průzkum světa a odhalování jeho příběhů.
Značný úspěch hře vysloužil pokračování Sleeping Gods: Distant Skies, které si nakonec také zahrajeme v češtině díky vydavatelství Rexhry. Distant Skies stojí na základech původní hry, ale odvypráví nový příběh a představí své vlastní systémy.
Stále se tedy jedná o kooperativní hru pro 1 až 4 hráče, v níž budete svobodně cestovat celou knihou a prožívat na jejích stránkách nejrůznější dobrodružství. Příběh navazuje na první hru, ale počítá s hráči, kteří ji nehráli a ty nejdůležitější body vám představí, když na ně přijde řeč.
zdroj: Red Raven Games
Celý průzkum bude ještě propracovanější, hlubší a svobodnější, zatímco souboje s monstry a bossy budou nově zastoupené bojovým balíčkem, který si budete napříč kampaní na 15 a více hodin budovat, brát si z něj karty a souboje řešit jako puzzle.
Je takovým malým zázrakem, že se Sleeping Gods: Distant Skies dočká češtiny. Vydavatelství Rexhry prozradilo, že Spící bohové jsou sice hráči opěvovaní, ale prodeje nijak slavné nejsou. Hra se teprve teď blíží vyprodání, což znamená, že další náklad společnosti už nedává smysl.
Proto, pokud jste o Spících bozích uvažovali, je nejvyšší čas zařadit je do poličky, kam se k nim někdy v roce 2025 přidají i počeštění Sleeping Gods: Distant Skies. A důvod, proč jdou Rexhry do rizika s pokračováním hry, která není prodejní trhák? Prý prostě a jednoduše zvítězila láska ke světům Ryana Laukata, což se dá pochopit.