Green Hell je více než úspěšný a velmi povedený videoherní survival, v němž se snažíte přežít v nehostinné džungli. A jak každý dobrodruh dobře ví, v ní se vás snaží zlikvidovat v podstatě vše. Vzhledem k popularitě titulu se proto není čemu divit, že začala vznikat i desková adaptace prozaicky pojmenovaná Green Hell: The Board Game od relativně nezkušeného týmu Galaktus Games (jde o jeho prvotinu). Jenomže s přibývajícími roky a nedodanou hrou to vypadalo, že projekt se potýká s problémy, což konečně potvrdili i sami tvůrci.
Po více než půlročním mlčení konečně prolomili bariéry a všem fanouškům skrze další crowdfundingový update přiznali, že se firma potýká s problémy. Jak těmi přímo ve společnosti, tak i při výrobě hry. Snažili se s nimi vypořádat dle svých nejlepších možností, ale nakonec museli přiznat, že aktuálně nestíhají a nejsou schopní projekt dodat v nejbližších měsících. Hlavním důvodem je, že náklady se ukázaly nakonec být větší, než očekávali. A současně během tvorby na základě zpětné vazby zjistili, že potřebují upravit obtížnost a poupravit některá pravidla.
Kvůli těmto těžkostem firma aktuálně předpokládá, že nejbližší termín dokončení se pohybuje od 7 do 9 měsíců (doufá se v tento rok). Současně si však uvědomuje, že někteří fanoušci už nechtějí čekat, proto všechny takové vyzývají, ať je kontaktují na mail a zažádají si o návrat své částky. Pokud však stále máte trpělivost, budou si jí neskutečně vážit.
I když se ale jedná o docela hezké gesto, bohužel to asi nebude tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. U samotného updatu se totiž nachází už mnoho podporovatelů, kteří čekají na odpověď a návratek už dlouhou dobu (někteří i měsíce). Důvěryhodnosti rovněž příliš nepomáhá dřívější spekulace o tom, že třeba hlavní designér hry Mateusz 'Vik' Sochon v týmu vlastně už ani není.
Lidem se navíc příliš nezamlouvá skutečnost, že společnost má pro Green Hell: The Board Game stále otevřený pledge manager, tudíž nováčci si jejich produkt i přes všechny problémy mohou nadále zakoupit a naskočit do nejisté budoucnosti. Nejen ohledně samotné hry, ale rovněž i jejich utracených peněz.
Aktuálně proto už nezbývá nic jiného, než doufat, že se Galaktus Games nakonec ještě vzpamatují a doručí finální produkt. Ostatně byla by škoda, kdyby ne. Premisa kooperativní kampaňovky na celkových 35 hodin pro 1 až 4 lidi, která je postaví proti nepředvídatelným živlům nehostinného prostředí semi-modulární mapy a náhodně vybraných karet, rozhodně nezní špatně. Tak snad se těch 962 nadšenců, kteří během kampaně dohromady utratili přes 2,25 milionů korun, jednou dočká.