Zatímco vydavatelství BoardBros se již připravuje na vydání Katedrály od dvojice vývojářů Israel Cendrero a Sheila Santos, tak v zahraničí vydavatelství Devir Games pomalu chystá jejich další hru, která na tento titul duchovně navazuje. The White Castle se ale z prostředí chladného Ruska přesouvá ještě více na východ, do země vycházejícího slunce – feudálního Japonska.
Do středu pozornosti se tentokrát staví hrad Himedži, ve kterém daimjó (japonská šlechta) dohlíží na poddané, jako jsou zahradníci, vojáci a jiní obyvatelé. Jakmile ale padne noc, pracovníci se vrací zpět ke svému klanu. A právě do čela jednoho z těchto klanů se postaví 1 až 4 hráči, kteří se s ním pokusí dosáhnout na co největší množství bodů.
Aby takové body získali, musí správně ovlivňovat dvůr, chytře spravovat zdroje a umisťovat své pracanty. To celé v duchu eurovky, která v sobě mísí worker placement, dice placement a správu zdrojů. Celé zhruba devadesátiminutové „tažení“ se odehrává na poli pouhých tří kol. Hráči v nich budou vysílat zástupce svého klanu na různé aktivity, jako je obrana hradu, starání se o zahrady a zlepšování vztahů se šlechtou.
Všechny tyto aktivity se budou odehrávat v jednotlivých lokacích na herním plánu, kterému dominuje titulní impozantní stavba. Speciální je ale oblast tří mostů, kde se shromažďují tři dostupné typy kostek, které je možné použít k provádění akcí. Každý hráč pak bude také mít své „domovské“ místo, kde má jasný přehled o svých dostupných zdrojích, stejně jako o rezervách pracovníků. Vydání hry The White Castle se hráči dočkají někdy v říjnu tohoto roku a do té doby snad dostaneme první obrázky komponent i bližší informace o jejích systémech.