Je docela dost možné, že jste v minulém roce narazili na novinku Rebuilding Seattle od Quinna Brandera a studia WizKids. Příjemnou strategii, ve které jste zodpovědní za řízení uzemního plánování a rozšiřování čtvrti „smaragdového“ města po požáru v roce 1889. Zábavné principy projektu přinesly příjemný ohlas, což evidentně stačilo k tomu, aby z něho společnost udělala novou sérii, která se začátkem příštího roku rozšíří o Rebuilding Chicago.
Za tímto pokračováním bude stát stejný tým i ústřední myšlenka. Opět si tak vyzkoušíte obnovení známého města – tentokrát Chicaga, které vyhořelo v roce 1871. Do přestavby se zase pustí 1 až 5 hráčů, kterým by kvůli komplexnosti mělo být alespoň 12 let. Tento úkon by měl zabrat jednu až dvě hodiny čistého herního času, během nichž se plánuje, rozšiřuje a získávají body.
Každé kolo roste počet obyvatel a jednotlivci mohou rozšiřovat své čtvrti tvořené z dlaždic budov. Ty se získávají ze sdíleného trhu a na základě jejich tvaru i typu se umisťují do sítě čtvrtě, jejíž expanzi současně umožňují dílky předměstí, které lze připojit libovolným způsobem. Pokud se vám povede vytvořit správnou kombinaci dílků, můžete je povýšit na památku přinášející bonusové body. Do toho ještě promlouvají celoměstské události a ustanovování zákonů, kde oboje vás může odměnit velkými výhodami. Na konci hry platí, že nejlepší uzemní plánovač s nejvyšším množstvím bodů vyhrává.
Z popisu je tak jasné, že nástupce využije základní mechanismy původního titulu, ale ozvláštní je o nové karty událostí, památky a tvary dílků. Současně platí, že i tentokrát bude dostupný sólový režim, kde zápolíte proti balíčku navrženému tak, aby simuloval akce druhého hráče.
Rebuilding Chicago bude kvůli dodatečným komponentům a organizačnímu zásobníku o něco dražší než předchůdce a jeho cena se vyšplhala v přepočtu na 1 410 korun. Na vydání si zájemci ještě chvíli počkají, protože se s ním počítá až v březnu příštího roku.