Fanoušci wargamingu nejspíše zaregistrovali, že Hasbro na své vlastní crowdfundingové platformě HasLab relativně nedávno spustilo novou kampaň pro znovuzrození hry HeroScape, která původně vyšla už v roce 2004. Toto oživení neslo jméno HeroScape: Age of Annihilation a do světa válkou zmítané Valhally mělo po více než 10 letech přinést další obsah, v němž nechyběly dodatečné figurky pro všech pět původních frakcí a slušná zásoba dílků krajiny a terénu. Nebylo toho vůbec málo.
Na úspěšné zafinancování autoři potřebovali prodat alespoň 8 000 kusů nabízené Vanguard edice za v přepočtu skoro 6 000 korun, kdy v zásilce fanoušci mohli nalézt i metrovou katanu. Kampaň je v tuto chvíli již ukončená, a pokud navštívíte její stránku, zjistíte, že požadovaný cíl se vybrat nepodařilo. Projekt skončil lehce za polovinou svého požadovaného cíle a tato skutečnost bohužel pro značku neznamená příliš pozitivní zprávy.
Samotní tvůrci z Avalon Hill i přímo společnosti Hasbro totiž už během kampaně prohlásili, že pokud se na požadované číslo nepodaří dostat, nebudou schopní tuto verzi hry poslat do světa. Prohlášení se po kampani potvrdilo, takže hra nevznikne ani v nějaké upravené verzi. S tím se přirozeně pojí i případné budoucí plány pro samotnou značku, které rovněž nejsou růžové.
Hasbro totiž dále oznámilo, že samotný HeroScape bude uložený k ledu a aktuálně nejsou žádné plány pro jeho případné další oživení. To znamená, že na vysněné nové starter sety a případné crossovery s dalšími značkami musíte zapomenout. Tým ze studia Avalon Hill přesune své snahy a síly na jiné hry, mezi nimiž je například rozšíření herního systému HeroQuest s názvem Mage of the Mirror či strategická stolní hra ze světa D&D – Yawning Portal.
Zajímavostí je, že se sice nejedná o první kampaň, která by na HasLabu selhala, ale jde o první stolní hru, která se na této platformě nezafinancovala. Můžeme jen a pouze diskutovat nad tím, zda za to může poměrně ambiciózně nastavený cíl a/nebo obecně nižší popularita platformy oproti Kickstarteru a Gamefoundu.