CrossFire: Rules and Organizations for Company Level WW II Gaming
Podrobnosti
CrossFire: Rules and Organization for Company-Level WW-II Gaming jsou bojové systémy, které simulují souhru palby a pohybu v kombinaci se systémem velení, který představuje flexibilitu jednotek. Důraz je kladen na boj pěchoty.
Crossfire je inovativní sada pravidel, která se velmi liší od většiny ostatních systémů. „Tahy“ (mít „iniciativu“ je termín v Crossfire, který volně odpovídá pojmu „tah“) nejsou sekvenční (jako „krok 1 pohyb, krok 2 dělostřelecká palba, krok 3 boj zblízka atd. atd.“) a vzdálenosti a pohyby se neměří. Tento odlišný přístup vytváří dechberoucí napínavý herní systém, v němž se kritické situace vyvíjejí realisticky a řeší se rychle. Mechaniky také umožňují úžasně rychlé hry. Scénáře, jejichž dokončení dříve trvalo více než den, jsou hotové během několika hodin. Jakmile jednou vyzkoušíte tuto hru, nebudete se chtít vrátit k jiným, to mi věřte!
Crossfire se zaměřuje na akci pěchoty na úrovni roty, přičemž nejmenším prvkem jsou družstva. Někteří lidé hrají s domácími pravidly, která přidávají více detailů k pravidlům o pancéřování, ale stávající pravidla fungují dobře, protože Crossfire je primárně sada pravidel zaměřená na pěchotu.
Crossfire – recenze simulace druhé světové války bez měření vzdáleností či počítání tahů
Potan
I po všech těch letech skvělá a neotřelá wargame.