Rallyman
Podrobnosti
V závodní hře Rallyman musíte před zahájením závodu vytvořit trať rallye spojením stran 1-4 oboustranných desek, přičemž na jedné straně každé desky je asfalt a na druhé sníh.
Systém pohybu je jednoduchý: Po každém hodu kostkou postoupíte o jedno políčko. Máte tedy pět kostek pro každou z rychlostí a dvě "plynové", abyste mohli pokračovat v pohybu beze změny rychlosti. Každou kostku lze v každém tahu zahrát přesně jednou. Když zastavíte svůj pohyb, vezmete si kartu odpovídající poslední rychlosti, kterou jste začali: čím vyšší je vaše rychlost, tím nižší je váš čas.
Trať má jak rovné úseky, tak zatáčky, které vyžadují určitou rychlost, takže je můžete projet různými způsoby (smykem, ostrou zatáčkou, ...). Musíte hodit kostkou, protože ta určuje zvolenou rychlost, ale může ukázat "!", což vás vystaví nebezpečí. Při zobrazení třetího "!" hrozí, že vaše vozidlo vyletí z vozovky, což má za následek ztrátu času (1'00" místo plánovaného času na kartě), ale někdy také poškození vozidla v závislosti na krajině, ve které havarujete.
Na konci každého kola si každý hráč přičte své časy k celkovému času. Vítězem se stává hráč, který nasbírá nejméně celkového času.